Шымкент қаласындағы орталық күніне 300-ге жуық адамға қызмет көрсетеді. Биыл 35 мыңнан астам мемлекеттік қызмет көрсетіп, 12 мыңға жуық жүргізуші куәлігін берген.
– Екі жыл бұрын біздің халыққа қызмет көрсету орталығындағы адамдардың ұзын-сонар кезегі көпке мәлім болды. Тіпті, кейбіреулер кезекке тұру үшін қоршаудың үстінен секіріп жатты. Бұл келеңсіз жайт Түркістан облысынан келген азаматтардың көп болуынан орын алды, кейін ол жақта халыққа қызмет көрсету орталығы ашылды. Бірақ қазір кезек азайған жоқ. Мекемеде компьютерлер жеткілікті секілді, дегенмен әлі де қағазбастылық мәселесі бар, – деді Шымкент қаласының тұрғыны Айдос Әбдіразақ.
Мәжіліс депутаты Болатбек Нажметдинұлы көлік иелері мен ХҚО қызметкерлерінің мәселелері мен ұсыныстарын тыңдады. Ол халыққа сапалы әрі қолжетімді қызмет көрсетудің маңызына тоқталды.
– Халық жалпы мемлекеттің жұмысын халыққа қызмет көрсету орталықтары жұмысының сапасына қарап бағалайды. Қызметкерлердің ынтасын және кадрлық әлеуетін арттыру үшін соңғы екі жылда республика бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтары қызметкерлерінің еңбекақысы 100 пайызға өсті. Біз мамандардың еңбек жағдайын жақсартуды жалғастыра береміз, бірақ олардың да жұмыс деңгейіне қойылатын талаптар артып келеді. Партиямыздың «Халықпен бірге!» сайлауалды бағдарламасында мемлекет, қоғам және азамат арасындағы қарым-қатынасты барынша цифрландырудың, қызметтер алудың барлық сатысынан адам факторын алып тастаудың маңыздылығы ерекше атап өтілді, – деді депутат.
Болатбек Нажметдинұлы дайын құжаттарды беру секторының, операциялық залдың, автодромның және басқа да бөлімдердің жұмысымен танысты. Кездесу соңында депутат туындаған мәселелерді шешуге, оның ішінде мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталықтарының балансында тұрған автодромдарды қаржыландыруға қатысты қажетті қолдау көрсетуге ықпал ететінін айтты.